måndag 27 augusti 2012

Sara försvunnen i 40min

Jah tar moppen till Sara, ser att de har typ nån gäst där, ingen märker mig, knackar 2ggr på dörren o öppnar ingen kommet så då smyger jag upp för att Hugo inte ska skälla, smyger som sagt upp på Sara rum i hopp om att hon är där, men det är hon inte sen så var jag i Saras rum nån minut och fick typ panik vart ska jag hon svarar inte på sms, när jag ringer eller uppdaterat facebook xD så jag öppnar balkongdörren ocj lyssnar om hon är där så jag skulle ropa men det gjorde jag inte så jag kikar försiktigt in i hennes mammas rum och där ligger hon.. Och sover :o fast jag han spela spel på mobilen, knäppa på hennes cd och gömma ett paket i hennes rum hihi det var lite läskigt att ligga i hennes soffa i typ 40min utan henne, sen,joggade vi tilö bron och gick hem och pratade :D hehe typiskt oss närå det går men nu var det någon dag sen vi träffades. Ja så drf tog jag denna bild när jag var ledsen för jag inte hittadr henne :'(

Imorse så kom Sara 2timmar för tidigt så vi smsade i 2 timmar för jag började 10:10 och mim buss var 10min försen och det var läskiga gubbar överallt typ, srn hejadr jag på Jossan och Therese som satt på en buss xD sa sen så slutade vi halv 4 och jag och Angelica gick in till stan idag och hon köpte en tröja och jag godis xD haha

godnatt imorgon slutar jag 11:25 (Y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar