torsdag 23 augusti 2012

After three today :D

Börjar väl berätta om min dag efter jag slutat (y) Tog bussen från Bollnäs busstation och till Alfta, kommer till Alfta, hoppar av, går genom kapprummet och säger hej till Isabelle(hur högt vet jag inte för att hade hörlurar i), hämtar hjälmen på Alftaskolan, går till moppen och sätter mig och vilar och smsar med Emma och Sara som har slutat för dagen, Edsbyn och Gävle. Emma var på väg och hem med tåg och Sara sa sedan att hon hade hoppat på bussen så hon kommer till Alfta om 20min så jag sitter på moppen i 20 minuter och smsar och lyssnar på musik i hörlurar  och smsar då på på spanska lite med sara xD sen sitter jag på moppen, hon snsar att hon är i alfta typ och sedan kommer en konstig buss som jag inte såg Sara i och sedan står hon helt plötsligt bakom mig :D vi åker hem till henne, pratar och äter typ mellanmål, drar till mig och hämtar pengar och mobilladdare sen går vi ut och chillar på mopparna sen efter ett tag åker vi till Emma där jag och Sara filmar Emma för hon hör inte att vi kommer och då lyssnar hon på musik och sjunger, askul hade jag och Sara :p sen laddar jag mobilen och vi pratar gymnasie och new stuffs liksom ;) sen drar vi til ica och köper vattenmelon(till Emma och Sara) och daimchoklad(till mig) sen tänkte vi åka till kvarnsveden och sitta på bryggan och fika men då var det folk där så då åkte vi til Forsen och fikade där och gjorde båtar askul sen drog vi hem till var och en till sitt. Tack för kvällen efterlängtade och saknade brudar <3

Bilder kommer men orkar inte starta datorn och ladda över bilderna för det funkade inte här.. :(

Var iallafall på Heden idag hela dagen 8-13.. Misstolkningar och allt haha kul dag iallafall :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar