onsdag 22 augusti 2012

jag kommer nog trivas med min klass :D

=D
Jag tog som vanligt bussen till busstation, sen idag så tog jag tvåan till Heden och var där med klassen och gick i en liten del av katakomberna(gånger under marken, stavas) och fick skåp där nere sen så hälsade 3orna på oss och vi tyckte de inte var blyga men läraren sa att de var de för de skulle komma in och presentera sig och säga vilken favoritmat de hade men de sa bara namnen ;)
Sen har vi väl typ pratat hela klassen och kört hänga gubbe XD hahah och Mattias hade ett långt ord, så här många bokstäver ---------------- haha 16 bokstäver och det var "flaggstångsknopp" och alla garvade, vem kommer på något sånt ord egentligen? haha

men sen så åt vi 11:00 kan ni fatta mat så tidigt är väldigt behövligt för jag äter frukost halv 7 och var redan svinhungrig vid 9, kan ni förstå?
Åt lunch på heden då och ne det var inte sån god mat tomat och äckelsenap på ungstekt falukorv.. blä vet inte hur jag ska kunna laga mat i 3 år menmen vi får se hur det går :)  Sen gick hela klassen, 12st idag till busshållsplatsen och tvåan skulle komma 11:40 men den kom efter ett tag fast det var en hyrd buss och vi åkte buss kanske 1-2min fatta awesume att skolan gjorde så men bra ju :) när vi kom till skolan fick jag äntligen kasta in jackan och väskan i skåpet och sedan vare mattelektion och det var kul för det var inte nå svårt alls.. iallafall inte för mig och Olov hahah sorry för att jag radar upp en massa namn men vad ska jag säga då - Pelle & Lisa? haha ne

men iallafall så fick vi reda på att det skulle komma en ny elev till klassen så man hoppades på någon snygg men nej han var stor och ful, förlåt och hoppas att du inte läser detta XD är bara ärlig :p

sen hade vi svenska och det var tråkigt för vi skulle slå upp ord, inge svårt men jobbigt för svenska ackademiska ordlistan är så jävla tjock så det var svårt att bläddra :d sen var det tråkigt de vi gjorde och fatta typ nada! Sen skulle vi komma på 3 saker om oss själva och då tänkte jag och Angelica, snäll, ser bra med glasögon och rolig, nej vad var det? aja skitsamma vi kom på samma saker iallafall :p Sen sista lektionen var det engelska men den slapp vi tyckte läraren så då slutade vi 14 och tänkte ta bussen till Alfta 14:40 då så jag gick på stan och kollade på väskor o kläder och upptäcker att det är 10 minuter till bussen går så går till station och kommer 3 minuter innan den går så 100-bussen står på sin plats som vanligt så jag hoppar på, knäpper på musik kollar ut och märker att vi inte svänger in mot stan men sen tänkte jag inte på de så satt och kollade ner i min mobil tills det kom en massa okänd skog så jag fick typ panik och visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde en facebook status sen märker jag att vi är i rengsjö och funderar på att hoppa av och gå till farmors bror men nej det kan jag inte tänkte jag och sen kunde jag ju inte hoppa av mitt ute i skogen typ där det inte var någon affär jag kunde "hänga" på så då tänkte jag igen att jag skulle åka ända till söderhamn och sätta mig på max och vänta på en buss för vem orkar liksom stå och vänta på en buss hur länge som helst men sen hoppar jag ändå av i Mo typ och väntar ca 5min på en buss och pratar med Linda samtidigt, asså jag höll på att dö när jag märkte att jag var på fel buss jag tänkte typ att jag skulle bli knivhuggen, våldtagen eller kidnappad eftersom jag inte visste vart jag var påväg typ så hade lagom panik på bussen men den visade jag inet för någon, lättare att se på mig om jag är kär xD hahah

Sen när jag kommer till Alfta så ska jag ju ta moppen hem och hjälmen har jag lagt inne på skolan också är dörren låst så såg jag mamma åka förbi så ringde henne och sa att hon skulle vända men sen kom rektorn och öppna och sa att hans son också hade tagit fel buss..många gånger ;) haha förgyllde någon många själars eftermiddag verkade det som :D

Humör: glad, överlycklig och vet inte men typ är på skratthumör :) jo natthumor kanske det kallas eller i skolan...morgontrött :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar