torsdag 2 augusti 2012

Hej

Idag klev jag upp nån minut över 12 för pappa ropade lunch, sen satt jag framför tvn till 17:40, så ca 6timmar och kollade på Hannah Montana, Victorius och Big Time Rush men jag läste lite då och då också. Haha :D

Sen efter middagen vid 6 så var jag illamående för jag var så hungrig men det gick över ett litet tag efter maten.

Pappa, jag, Isak o Nanny åkte till farfar för pappa skulle köra in hö åt farfar och då fick jag o Nanny plocka in ved som låg ute och kasta in i vedboden och kan ni förstå att Isak kom och hjälpte till så barna Bergström sammarbetade i 5 minuter haha aa men det var ju ett litet tag iallafall. När vi tog paus så läste jag ännumera och sen hälsade jag på farfars hund Alice och kattungen "Fisen" på 6veckor hihi han lyssnar på de sa Ing-Marie(farfars sambo?) och hon matar den enda och ensamma kattungen med förstärkning för den är så liten..som en dvärg som Saras katt var, jag tänkte säga Burro men det var från förra året hm.. Just nu försöker jag komma på vad den heter..åh vad jobbigt.. Måste kolla fb, jennie la ut en bild honom och skrev namnet :p Boris hette han, hihi kom på att det var därför jag tänkte att han hette burro för att det började på B men alla Saras katter heter något på B och nu en ny kattunge heter Bella :) my friend haha ^^

Innan vi åkte hem så han jag läsa klart boken så nu har jag bara sista boken kvar på 150sidor och jag lovade Sara att hon skulle få alla tre böcker tillbaka innan skolan började (den 20/8) så det får hon nog och nu kan jag nog lova att jag läst alla tre böckerna som tog ett år att läsa? Två kanske.. Haha ojoj nu har jag t.o.m. Skrivit ner mitt löfte :o haha men jag rekommenderar dom stort till alla tonårstjejer iallafall som gillar vänskap, kärlek o dramatik typ :)

Nä nu ska jag sova för imorgon kl.08:00 ska jag tydligen äta frukost och sedan åka någonstans med pappa o syskonen =) har duschat för en halvtimme sen så tänkte på verkligen jättemycket då som jag kanske drömmer om nu men då brukar det bara bli positivt också glömmer alla att de är arg på någon.. Synd för jag hade velat "sett" hur den "arga" situationen sett ut, menmen..vad vet jag. Jag är väl ingen spåtant som bestämmer vad hon ska drömma om..godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar