söndag 26 augusti 2012

Emmiz ^^

TJO :)
Strax innan 12 så drog man till Emma och jag skulle smsa när jag åkte men det glömde jag bort och kom på när jag klev innanför dörren hos henne och ingen kom ner eller till hallen förutom hundarna som skällde så då smsade jag "jag har åkt och är här" sen skrev hon att jag skulle komma upp så då gick jag upp och där satt hon halvt i pyjamas xD aa sen typ visade jag min nya snygga frisyr och vi babblade på om olika saker sen satt vi vid datorn ett bra tag och pratade och kollade på olika personer på facebook :D hihih

Sen drog vi till Knagga och hyrde film - Grown ups, asbra var den (Y) när vi hade hyrt filmen och kom ut till mopparna så spöregnade så skulle vi på hemköp och köpa dricka och chokladpudding så vi blev ju lite blöta och sen drog vi hem till mig och åt, sen fixa vi chokladpuddingen och tittade sedan på filmen, drack typ sprite, åt 2portioner chokladpudding och åt chips =) mysigt sörru sen drog Emma hem för klockan blev typ 10 och sen duschade jag och har typ fått lite ordning på rummet så börjar man 10:10 imorgon så tar kanske bussen 500m från mitt hus till Alfta och sedan bussen därifrån till Bollnäs ;) Fast regnar det tar jag nog moppen ändå för annars blir jag pissblöt..

Iallafall hörs :p Lite bilder nurå, men jag har ju shoppat en gång till så får lägga upp dom någon dag snart =)

Jag tror jag mår hur bra som helst förutom att det finns ju lite saknad kvar efter Sara men jag träffar henne säkert om några dagar..Får jag hoppas! Annars mår jag bra, känner mig glad och inge typ arg eller något, det är typ fred i hela min kropp det största problemet just nu är att få bort så mycket gammalt, fult, barnsligt och för små kläder ur garderoben ^^ godnatt


Bilder från den mysiga, sköna och roliga torsdagen :D
 Ja dagen efter jag tagit fel buss upptäckte jag denna skylt ;)
 När jag kommer till Alfta ser jag denna söta röda jävul står bredvid min moped så man känner bara hur mycket man saknar föraren och eftersom det var så fint vänder sätter jag mig på min moped och väntar på föraren som kommer med bussen - Sara<3
 Chilling on the moped =)
 Jävligt skönt att sitta sådär asså :)
C00LA BRUDAR ^^ 
 Shit va sköööööööööööööönt. Sara ser ut som en planka xD
Efter att jag och Sara varit hem till henne och ätit mellanmål så drar vi till Alfta och träffar Emma :)
Fikamys i Forsen.
Converse sisters!<3
 Ja Emma tyckte melonen jag bjöd på var god 
 Emmas stil och Sara ville också vara med, med sina byxor? haha
 Tame my wild heart! (tröjan) love it
 -Där borta kan vi släppa melonbåtar!
 -åhej nu åker den iväg Sara, ta emot den då
 -Ja jag försöker ;)
Ja nu kommer den, ja jag fick den! :D

Love you girls! <3 godnatt ^^

2 kommentarer: