fredag 17 augusti 2012

Inköpt! :D

Åkte ju till mormor och morfar i måndags(6 aug) så på tisdagen åkte vi in till Torsby och shoppade.. Sen på onsdag(8 aug) eftermiddag åkte jag och pappa hemmåt men "mellanlandade" i Borlänge så shoppade lite saker på Kupolen men pappa hade sån otur att han fick betala det som jag tänkte köpa på Gina Tricot för mina kort verkade inte fungera där men på nästa affär gjorde det så då behöll jag ca 270kr :) haha

-------------------------------Shoppat i Torsby-------------------------------
 hejsan ^^
 Regnställ - Granngården, några 100kr :p
Adidas joggingskor, 900kr
 Skor, fick av mormor från Skopunkten
Ring-Love, La Rose, 49kr
Byxorna, blå jeans, Gina Tricot - 199kr (Från Borlänge)
Cracked effect, La Rose - 19kr
Nagellack, La Rose -12kr
Mascara IsaDora, La Rose - 119kr 
Värmeskydd, Ica - 47kr
Vinröd stickad tröja, Himmel & Pannkaka - 250kr

---------------------Kupolen i Borlänge----------------

12 örhängen, H&M - 50kr
 Lila linne, Gina Tricot - 29kr
Blå T-shirt, Gina Tricot - 49kr

------------------Grillnatta i Bollnäs--------------
Earcuffs, Lindex 22kr
_______________________________________________________________________
Kommer flera bilder på saker för blev en shoppingtur med Sara idag, haha ja väldigt snabbt bestämt blev den också :p Hissa eller disssa det jag köpt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar