lördag 4 augusti 2012

Frukosttime

Vaknade nyss av att farfar buttade på mig. Dörren var öppen för pappa hade åkt och alla andra sov så farfar kom och buttade på mig så skrattade han när jag vakna också frågade han om jag sov för han skulle hämta mig för vi ska åka och kasta in ved så äter frukost nu sen ska vi åka. Nanny sitter och sjunger och säger ramsor här en:
-När aftonsolen sänker sig då kissar jag åh lägger mig, godnatt! :-P haha
Cp haha nu drar vi så får vi se vad som händer idag, för en vecka sen kollade mina kompisar o jag på systrar i jeans och igår gick den andra den filmen så jag spelade in den så vi kan kolla på den eftersom vi 3 var på picknickbio igår i byn ;) dirty dancing var det och jag trodde att jag inte hade sett första men det hade jag, mysigt var det iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar