fredag 3 augusti 2012

Klar

Jag ville, jag sade, jag lovade, jag GJORDE! :)
Jag har läst ut alla tre böckerna av tillsammans och har rekommenderat dom till nån/några personer och nu blev det helt plötsligt pinsamt pga slutet i den sista boken.. Hihi och det får ni aldrig reda på om ni inte läser det. :p hoppashoppashoppas att ni inte läset de :$

Så nu Sara ska du få dina böcker imorgon kanske då om jag kan gå på picknickbion.. Det värsta är väl att jag inte hittar dit och föresten så hittar jag inte till mitt gymnasium heller. Bra va? Nje but anyway så var det sara dom rekommenderade dom till mig för *host* 2 år sen haha jaja enjoy the books om ni nu läser dom..

Lyssnar just nu på musik och ska kolla instagram sen ska jag sova efter en dag i Orsa/Mora med snygga killar i siktet :p haha eller var det björnarna XD fiskeaffären var ju bäst fast pinsammast att mina småsyskon bråkade alldeles bakom ryggen på den snygga kille, pinsamt och jag stog kvar när han vände på sig efter att jag ropat på isak och nanny.. Jaja berättar kanske mer när jag vaknar för senare ska jag väl fortsätta gräva ner fiber ned pappa och kanske åka till farfar och kasta in ved ;) peace out (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar