onsdag 15 augusti 2012

prat, bad och träning

Blir ett låååångt inlägg..
Sara sov över hos mig inatt och vi ställde klockan 9 tror jag :) och jag vaknade och stängde av sen låg jag med mobilen och Sara sov och stängde av sin klocka ändå och då låg jag med mobilen i tre kvart sen klev vi upp och åt frukost, sen gick vi upp och kollade på tv. Kollade på en film Dagissnuten eller nå sen massa slö program - våra värsta år bland annat. xD Sen satt vi och kollade på några andra program också och åt lunch gjorde vi också sen mera tv till typ 2 kanske sen kom Putte, Sara, Jonathan och Tessan(Jonathans kusin). De var nog påväg hemåt till Sundsvall sen när de åkt så åkte jag och Sara hem till henne och när vi kom hem till henne var ingen hemma så vi tog på oss shorts, joggingskor, och sportbh och joggade in i skogen vid henne och vi tyckte det gick så bra så vi orkade ända bort till enstabo för vi ville bada :) fast ja vi gick ju lite grann också, för så tränade är vi inte så vi orkar jogga 5km ens.. När vi kommer fram är Saras mamma och små tvillingbrorsor där så Axel & Rasmus simmar också ut till bryggan med oss, där vi ligger och solar och har håret utanför bryggan och Rasmus hår stog upp ascoolt och jag och Sara försökte få våra hår att flyta för på reklamen säger de att flyter inte håret "mår det inte bra" eller nå. Sen fick vi ju simma in tillbaka och sola lite till eftersom vi inte hade någon handduk och jag såg ju som en kratta för jag hade inga glasögon med mig för jag vill få bort min "fina" bränna efter glasögonen :( aa sen joggade gick vi hem och då var axel o rasmus hemma bara så vi värmde på mat och åt och prata en massa om gymnasie och sara tyckte jag var så snäll och hon sa att jag skulle få en massa kompisar för de och då rodnade jag :s hahahhehehihihi för jag "tål" inte beröm så hon slutade säga de :p hahah När vi satt vid bordet så kom hennes pappa och skulle hämta henne så hon fick packa ihop snabbt och åka sen.. Axel o Rasmus fick vara ensam hemma då fast jag kunde ha stannat.. jag kunde men gjorde det inte :( fast det skulle fortfarande kännas konstigt när Saras mamma kommer hem och Sara inte var där..
Åkte hem alldeles efter Sara och sen dess har jag inte suttit någon annastans mer än framför datan och på toa xp hahah men nu ska jag gå på toa igen, borsta tänderna och lägga mig för imorgon SKA jag KLIVA UPP kl:8 och då tänkte jag äta frukost, sätta mig i sovsäcken och titta på tv eller sitta vid datorn eftersom Putte, Sara O. & Jonathan har åkt hem till Sundsvall, Sara åkte till sin pappa i Bollnäs och Emma till Nås med KU så får jag väl vara med Marre eller bara ta det lugnt och läsa ut de 3 fridatidningarna jag har kvar som jag inte har läst klart och en av dem är från förra året xD hahah aja godnatt, lägger mig innan tolv och kliver upp 8.. yes 8timmars sömn och det är perfekt! :D

(Bilden har inget med texten att göra, ville bara lägga den där)

Här ska jag gå i höst:

  • Torsbergsgymnasiet
    Examensår 2014 · Bollnäs
    Restaurang och livsmedel, Heden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar