söndag 5 augusti 2012

Bada i åskväder

Ligger nu på golvet på en madrass med Sara & Emma. Känns som jag har varit lite irriterad på hur vi skulle sova och så.. För jag sover på mitt sätt, bäddar på mitt sätt och då blir allt annat fel :/ funkar väl nu iallafall, Emma sover tror jag och Sara ligger och läser första boken av serien jag nyss läst fast det är hennes böcker och hon har läst dem men hon ville läsa dem igen innan jag får säga något om böckerna och det är svårt för jag har ju läst dem nu och vill säga något nu men det får jag inte :/ svårt faktiskt!

Aja tidigare idag så följde jag med farfar hem och plocka in ved sen åkte vi på jontas och åt sen skjutsa han hem mig och då kom Emma, Sara och....regn o åska. Men vi åkte och bada ändå i regnet och vi gick ut i vattnet till midjan för sen skulle Therese o Josefine komma så vi ville inte bada innan de kom.

Därefter har vi ätit middag, chips, kollat på inspelat Systrar i jeans - andra sommaren, sen pratade vi, hämta saker hos Sara, ut och joggade 1km och det var skitkul att träna alla tre tillsammans, det värsta var väl att Emma hade sina astmamediciner hemma :/ men det gick bra, hon la sig på min madrass och såg lite störd ut när hon försökte hitta tillbaka till den riktiga andningstakten men det funkade, sen åt vi mackor, vägde oss och kollade hur många procent kroppsfett, vatten och Newton vi hade i oss.. Sen hamnade vi här :p
Nä nu ska jag nog göra en inbakad fläta sen sova, hoppas jag hinner lägga mig innan Sara så jag somnar före också, jag har nog aldrig somnat före en kompis som jag sovit över hos eller sovit hos mig :o
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar