fredag 17 augusti 2012

life is good...for me!

Heeej hallå!
Klockan ringde 8 i morse men jag gick ju och la mig 2 inatt så jag orkade verkligen inte kliva upp så jag startade musik på mobilen och somnade om och mamma och Nanny var in och sa att jag skulle kliva upp men då sa jag:
- jag tänker inte kliva upp om ni säger åt mig för jag måste kunna kliva upp själv sen. Fast jag sa det nog mer mumligt och så klev jag slutligen upp kl 10..

Sen fick jag hämta Sara på Kvarnsveden för hon kom från sin pappa så då solade vi mest och tillslut kom solen fram och stekte så vi badade till slut. Solade ett tag till sen drog vi till Sara på den lilla bensinen (eller nå) jag hade och ett batteri som är slut.. Så fick jag en inbjudan på att laga mat tillsammans med Sara så då blev det makaroner och köttbullar :) mm va gott! Aja sen filmade vi när vi gjorde en massa miner och sjöng och ja vette allt vi gjorde :p sen drog jag hem vid 7 så då duschade jag och nu har jag bytt sängkläder också så nu blir det godnatt, hungrig är jag men jag lägger mig i en nybäddad säng och sover för imorgon måste jag upp kl8 för farfar kommer kl9 och hämtar mig för jag ska kasta in ved hos honom sen blire lunch med han på Jontas därefter ska jag nog träffa Emma. Godnatt! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar