lördag 14 juli 2012

Ville bara säga

Att jag saknar Sara men saknar hon mig? :o vi tänker säkert lika isåfall som på en text på fb - "if i text you it means i miss you and if i don't text you it means i want you to miss me" tror det var nå sånt <3

Sen har 90210 slutat för säsongen också fattar inte Silver kan inte skaffa barn med en bög som såg rätt så ointresserad ut men han sa ja och Dixon kan inte dö mitt i alltihopa nu när Ade fortfarande älskar honom, da fuq liksom :o

Ja har haft Coffe-kusin här i två nätter. Han kom på torsdags kvällen tror jag om det inte är söndag nu? Som jag inte vet om det är eller inte. Iallafall så var vi vaken till typ halv fem första natten och vi började kolla på blood and bone tror jag sen så var nanny hur fuckinh dryg som fan när vi skulle vakna enligt henne och hon kom in lite då och då mellan 9-12 och sa att jag skulle kliva upp sen så kom hon och sputade vatten på mig och till sist grytlock för jag fick tag på vattensprutaren och gav hon sig till sist och la sig i min säng och jah somna sen hade tydligen hon gått och försökt väcka isak med grytlocken(det var däremot lite kul) hehe men till sist klev jag o coffe upp och vi åt frukost sen stack vi till faster för hon skulle på affären åsså var vi där ett tag när hon lagade mat så hämtade Coffe Linda o Dante så myste lite med honom också sen åt vi och drog sedan och badade vid 4. Vi hoppade i en varsin gummibåt utan att bli blöt och rodde sedan över sjön hehe det var fan läskigt vet inte hur djup det var, hade ingen flytväst, inga höga kanter i båten och vi visste heller inte om det fanns något sjömonster.. Haha nä skojja :D

På kvällen så åkte jah på bio - Cockpit med Jennie, Jossan, Tessan & Emma! <3 rolig film eller ja vissa delar som att någon runkade ihjäl någon..ja det kan man ju också göra :p hahahah jah o Jennie satt o garva ett bra tag ;) på natten hämtade jag o Coffe faster i bollnäs för hon hade varit på statsfesten.. Hon hade jättesnygga skinnshorts =) sen som vanligt somnade vi runt halv fem ocj denna gång kollade vi på paranormal activity men vi somnade innan nå läskigt hände.. När han berättade halft vad den handlade om så kom jag på att jag har sett det läskigaste på tv och 2:an såg jag på luciavaken fast jag garvade när bebisen drogs längs kanten på sängen och när en tjej blev släpad upp/ner för trappan så höll Emma i mitt ben av någon konstig anledning och bet mig sedan :o skumt :s hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar