tisdag 24 juli 2012

STÖRSTA BILDBOMBEN EVER

Två kvällar i rad har jag, Sara & Emma tagit bilder i olika klänningar m.m. fast den andra kvällen var inte Sara med =/ Det gick ändå. Orkar nog inte skriva en kommentar på alla bilder men du/ni som läser och kollar kan väl göra det?! eller hur :D 
 så förbannat jäkla söt ^^ Love it<3
 cuttie =D

Zeb/Gulliver
 hej
Blev sminkad av Sara första kvällen och Emma den andra och detta är Emmas sminking :)
Saras sminkning fast den syns inte så mycket men bästa bilden på sminket tror jag =)

 okey jag gör som du säger Sara :p



 (^.^)

I´m free, i´m cute, i´m single xD hahha 
hey there ;)


hejhopp


glad svenne
stoneface - utländsk.. vet inte vart jag vill komma med detta men jag såg inte svensk ut med sjalen på huvve och sen var jag glad o :/ på olika bilder så jao PASSFOTO typ :p

"-hey bby du som tar kortet ;* "


bästa vänner livet ut


-Näe är du säker på dehär älskling?
-Ja klart
jag.......*host* älskar *host* dig nu för alltid
Fint par tycker jag! hihih
puss :*








 hehhe ingen aning vad jag gör för min men rolig var den iallafall..
 Hey soulsister

 heeeeyheeeeeeyeeeey





 jag har inget i min hand


Emmas tanke: gud låt mig bli fin på detta foto
Jag: du kunde väl ha "önskat" det åt mig?


I wanna dance. and love and....
...dance again
a star


















en bonnafru :D  isåfall en jäkligt söt <3
titta vad jag hitta bella! :D













 amen tjenare snyggingar
Detta var 93 bilder och det var de allra bästa utav 398 :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar