onsdag 11 juli 2012

söta Sara

Sara kom till mig på kvällsidan och tittade på 90210 och åt cupcakes och pratade litegrann. När vi kollade på 90210 så var vi ju såklart inte ensam, nej är man hemma hos familjen Bergström kollar alla eller ingen på TV faktiskt jättedrygt när man vill slänga in en random kommentar till Sara och sedan asgarva efteråt :)
Godnatt imorgon ska jag jobba på café i hässja, kom och fika och köp något på loppisen :D
heheh
Sara: -Emma kommer inte hitta oss *fniss*
hej sötnos
Modellblick (tkr jag då)
Me in tha grass
Solnedgång - enstabo
Solnedgång - enstabo 
Vanessa, Therese & Josefines lillesyrra ^^ 
farfars kattunge :-) 
Alice, farfars hund 
 Bara för att jag tycker om att leka med vattenballonger :p hehe
 det är faktiskt skitkul
Juliskum.. så gott, Cola & päronsmak :)
mm godis jag aldrig sett förr :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar