lördag 7 juli 2012

blääääääh dag

Skrev till Emma idag att jag skulle göra en massa saker men att det säkert inte kommer hända och gissa vad.. det gjorde jag heller inte. Jag har legat i sängen och spelat spel på mobilen och kollat på tv en massa olika avsnitt av olika saker och en film, grimm har jag kollat på och maria montagassmi eller vad hon nu heta efter åtta fixade jag en chipsdipp som jag ännu inte har smakat..kollade tidigare på sommarkrysset och hon som sjunger la la love var med och fick smaka på typiska svenska saker - köttbullar, kaviar och saltlakrits sen fick hon sätta betyg på de och den svenska dräkten, musik och killar och det hon valde var 11/12 och killarna fick 12/12 :D nu blir det äta chips o dipp och drick lemon/lime dricka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar