måndag 30 juli 2012

Instagram

Tjo :)
Ligger och lyssnar på Hallå P3, kollar instagram och facebook. Det var ett tag sen jag blogga nu men var positiva om jag inte gör nå inlägg för då har jag roligt och kan lägga upp en massa bilder senare (y'

Fredag: Åkte med Emma till Sara efter 3. Hon öppna presenter - ett halsband från Emma och ett armbandsbelock från mig var det :D tror hon blev skapligt nöjd, juste hon fick en jättestor tatuering.. Haha som man klistrar på huden med vatten B-) Efter det så bjöd Sara på jordgubbstårta och olika kakor, asgott :p därefter hade Sara gjort någon slags skattjakt.. Hon la lappar på olika ställen och gav ledtrådar och i slutändan fick man en chokladboll. Sen pratade vi, kom på att vi skulle åka och käka tacos i långhed så vi gjorde de sen kollade vi på Systrar i jeans och vi själva hade jeans på oss och i reklampauserna gick vi och fläta ihop minst 2 personers hår och det blev bra faktiskt och ja mycket skratt xp jag o emma sov över och Emma somnade före oss och jag och sara pratade till fyra nästan tror jag fast vi var tvungen att sova sen för att vi blev hungriga :/
Lördag: Vi satte oss upp i soffan lite efter 12 tror jag sen satt vi och lyssna på musik, prata, leta Saras brorsa, leta skjuts till cruising och tillslut efter 4 så fick mamma skjutsa och laga mat åt oss så vi åkte till mig och åt & sminka oss sen drog vi till Bollnäs på cruising, i början regnade det så vi trängdes under ett minimalt paraply. Sen slutade det regna som tur, vi gick runt och kollade på bilar och vissa ropade hej, fast de var troligen full :( sen köpte jag och Emma varsin typ glass jag dumleglass asgott 8D och Emma en chokladaktig milkshake typ sen såg vi någon som vi kände igen och han vände sig om när han gick förbi oss och sen när han hade gått en bit till gjorde han det igen och då var det extremt diskret NOT som Emma också gjorde hehe sen hejade Emma på killar som gick förbi som hade åkt amerikanare och tokflinat åt oss minst 5ggr och Sara ropade hej åt någon som gick en bit bort men han svarade också.. I tunneln var det en som hejade med handen när han cyklade och någon annan gjorde som hitler så vi bah wtf! Hahah roligt hade vi iaf :D

Ska gå och äta nu så skriver i nästa inlägg vad jag gjorde igår och vad jag ska göra idag.. Följ mig på instagram: ibergstrom <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar