måndag 30 juli 2012

Gårdagen

Söndag: Emma sov över efter cruisingen så vi sov på en dubbelmadrass som blivit inslängd i mitt rum efter tältningen ;) asskönt var de. Madrass + täcke + onepiece + hård kudde typ + musik hela natten = bästa awesume känsla (Y) vi satt på madrassen med varsin mobil till efter 2 sen kom vi på att det var sol så vi gick ut och sola i nån timme sen gjorde vi rent minipoolen också och där var det 25grader så jag satte mig ner och badade, inte håret men resten ;) sen när hon åkte hem så åt jag sen drog jag till Jonathan o hämta Nanny.. Där lekte man, hoppa studsmatta, plocka jordgubbar och hade springtävlingar med sötkusinen ^^ sen hem och satt vid datan vet inte om jag gjorde så mycket mer än att kolla fb och ig, inte så mycket intressant menmen..
Idag: ska jag, Sara & Emma på grillnatta och shoppa loss. Billigt ska det bli också =) just nu ligger jag på studsmattan och solar, sen ska jag gå och duscha och göra mig iordning och äta ordentligt så jag inte svimmar som jag nästan gjorde förra året :p haha
Vill göra innan sommarlovet(3v) är slut: Åka till mormor och morfar, shoppa med Hanna i Karlstad, resa med familj + kusins familj, åka till Leksands sommarland med Coffe och åka MOPPE TILL SUNDSVALL(Putte, Sara & Jonathan) med Emma.
Problem: Vara hos mormor minst 3dagar och då shoppa ingår, resa med kusins familj - 1vecka, Leksands sommarland 1 dag och moppe minst sova över 3 dagar, fyra timmar på moppe liksom och räknar jag ihop då får jag 6dagar kvar :o lite tight sen måste jag ju vara med Sara också <3
Hoppas det löser sig, nu ska jag fortsätta sola innan jag måste duscha och fixa mig :D ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar