onsdag 4 juli 2012

varmt

hehehe egoooooooooooo
Har inte gjort så mycket idag på jobbet... åkte till bornforsen och där fick jag, jossan o therese städa golvet så vi dammsög och skurade men jag tycker det fortfarande behövs dammsugas :o det blev asvarmt inne där och vi spelade skithög musik för dammsugaren lät högt sen hade vi en stor fläkt på för det blev så varmt.. Sen drog jossan ur dammsugaren och började skura. När vi var klar med det så ville jag dammsuga igen och då gick en propp så musiken stängdes av o lyset slocknade.. men som tur så slutade vi typ då och pappa kom tyo 3 min senare o hämtade oss, han hade med sig piggelin också ^^ hehhe imorgon ska vi använda farliga ämnen på golvet som kan fräta sönder huden.. lite läskigt men aja :s

När jag var liten så jobbade pappa med något elskåp där inne och jag satt och ritade i ett rum där det inte lät så mycket och idag så såg jag en lapp på anslagstavlan som det stog: pappa, på och det såg ut som min stil men alla småbarn kanske ritar så :p vad vet jag.. lite kul iallafall godnatt!!!! <3

2 kommentarer: