torsdag 26 juli 2012

bollnäs

Åkte till Bollnäs lite sent idag med mamma.. tänkte köpa present åt SötSara som fyller år på fredag =) men affären var stängd menmen åker imorgon någonstans och köper present :D hihi hoppas hon blir nöjd..ja om det finns nu då att köpa det jag tänker på..och såklart kan jag ju inte berätta vad det e ;) heheh det får ni också vänta med att läsa vad det var... heheh tror det blir nog mindre "säkrare" sak jag köper detta år en förra året :) hahaha har på film när hon öppnade förra året som jag kanske kan lägga ut..om jag får :p hahaha

lyssnar just nu på en låt hon lagt ut på bloggen - hard to breathe-nikki flores jättebra låt.. fanns faktiskt bra låtar som hon sjunger :) tänker just nu bara på Sara för jag har så många planer i mitt huvud som jag vill få ut och göra när hon fyller år men det kommer troligtvis inte hända men man kan ju hoppas iallafall det är som på mina kalas när jag var liten, jag tänkte ut vad vi skulle göra och alla skulle skratta och ha kul istället åt vi tårta: jag & jossan iallafall vi som åt bara Sara gjorde det också men hon kom nästan aldrig :( iallafall efter tårtan tänkte jag att vi skulle ha fiskedam och det gick jättesnabbt så sen satt vi och tänkte på något vi skulle göra, hade tråkigt och det slutade med lite roligt prat kanske och någon ny lek jag aldrig lekt FAST jag skrev ner i ett block vilka som skulle komma, vad vi skulle äta/göra men jag tror jag inte vågade leka lekarna jag ville för jag trodde att de andra tyckte de var töntiga så jag "hade" aldrig några förslag sen var ju mina kalas så tråkiga för man fick inga priser när någon vunnit på någon lek :'( någon gång så fiskade efter godispåsar uppåt i trappan där mormor satt xD hahah fast den roligaste "fiskedamm-leken" var nog när pappa hade gömt dom och alla gick runt och leta och såg någon annans påse men sa ingenting hahaha Sara vill du att jag ska gömma godispåsar åt dig? :p

ojdå långt inlägg.. men ni fick ju så många bilder förut så.. hoppas Sara & jag får det roligt när hon fyller år.. vet inte om vi blir några fler.. isåfall kanske Emma men vi får se <3 Godnatt <3
bild på den nya tröja jagmamma köpte idag kommer<3


ps. tänker fortfarande på sara ^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar