tisdag 17 juli 2012

Hur ska jag göra

Så här är det att jag och Emma sov ingenting förra natten för vi skulle dygna fast hon sov ändå mellan 9-12 på dan hos mig sen nu ikväl åkte vi till henne o bakade, myste och kollade på film.. Men hjälp först tänkte jag att det är kanske kolsvart ute o jag ska åka moppe hem ensam men nej det klarar jag av tror jag ;) hehe

nu är frågan:
1. ska jag väcka Emma och göra så att hon måste kliva upp och vinka hejdå till mig och kanske göra så hon lånar ut en jacka till mig eller
2. ska jag kolla så hon har batteri på mobilen, åka hem i mörkret själv smsa henne, skriva på fbchatten att jag åkte hem och inte vela väcka henne så hon vet att jag lever(om hon nu bryr sig, haha hoppas att hon gör det iallafall :o ) eller
3. Ska jag sova kvar tills typ 8 imorgon bitti och sedan dra hem för då kan jag väcka henne utan skuldkänslor..kanske.. Måste vara barnvakt till 10 tror jag hehe

Hjälp...fast ändå rätt.onödigt att skriva detta för ingen kommer kommentera, svara eller någonting but thats my life så jag funderar vidare själv nu haha just nu känns det som om jag bara pratar med mig själv fast jag läser bara i hjärnan vad jag skriver (^.^) well well... Hmm det är mörkt ute tror jag :s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar