lördag 21 juli 2012

saknaden är stor och den växer allt och blir ännu större

Sov i soffan inatt för min madrass var ute i tältet och var lite fuktig (som den är nu också så blir att sova på "båren" inatt) aa så vakade jag runt 12, mobilen död.. tittar på tv och bestämmer att Marre ska komma till mig :D så hon kommer när jag springer ner och byter om...till onepiece heheh jag hade knappt klivit upp, inte ätit frukost/lunch.. Snackade typ hela tiden.. började med mina senaste drömmar och jao de var väl halvnormala men Marre kanske slår mig med hästlängder hahha.. ne men sen gick vi ut i solen och stog still på studsmattan i en halvtimme och prata..sen satte vi oss och efter en stund blev det glass :p hehe sen gick vi in och gjorde cupcakes med Arlas smör(jag ska vara med i en tävling på facebook där man bakar bullar/kakor med Arlas smör) och de smakade förjävligt i smeten innan den var gräddad men blev bättre efteråt så den var båd god o saftig när den var klar men på mitten blev det en topp, helt cp och den sjönk heller inte..inte ens när jag tröck xD hahahah sen kollade vi på film och åt cupcakes och efter en halvtimme när vi ätit två CC och druckigt ett varsit glas saft blir det pizza :) mm mitt upp i alltihopa ska vi äta och bli mätt och det blev vi så vi storkna. Sen fortsatte vi kolla på filmen - Fast & Furious 5 så jävla kung asså alla är så jävla sköna och coola typ jag vet inte hur jag ska förklara fast ni som sett den kanske förstår :p heheh men vi hade inget sällskap när vi kollade på filmen.. Sara, som vi brukar ha fast det är väl nå speciellt med dig som min familj gillar.. inte för att min familj inte gillar dig Marre, för de tkr om dig med <3

Senare på kvällen tog jag en promenad med Nanny & hennes kompis Isabel och lämna på gymnasiebrevet sen gick vi hem och kollade på Alvin & gänget 3... joro den var väl bra men lite tråkig för nanny & isak satt och berättade vem som var i kostymen och blablabla.. aja nu ska jag nog göra en ny header och design på bloggen :D see ya!



Känsla: chockad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar