torsdag 12 juli 2012

tut

Imorse åkte jag, och småsyskonen till cafét nån timme för tidigt så de låg och sov men inte gjorde det något när stackars Emma hade vaknat och pratade med mig tills resten av de andra vaknade. Vi kollade sedan på She´s the man innan cafét öppnade, rekommenderar den stort :D

På kvällsidan så åkte jag med Jossan, hennes mamma & hennes mormor på tutbingo men blev ingen vinst där heller så jag får väl vänta tills lönen kommer så jag får shoppa gärnet med min galna "såfin" kompis och den snyggaste av dem alla och någon mer som vill hänga på kanske :p hehe vad vet jag men helst så vill ju jag åka till Sundsvall men det skulle räcka med Gävle också men jag vill åka till Karlstad med min mammas kusin men jag vet inte vart jag hamnar...kanske blir Bollnäs ändå till slut ={ men jag måste iallafall köpa present åt Sara som fyller år om 15 dagar!!!!

Jag tappade bort min ring efter att jag varit på toa så jag letar först i mitt rum och går sedan tillbaka till toan som jag alltid gör om jag har tappat bort något :p hehehhe men då finns den inte där och blir galen och frågar isak o mamma men de har heller inte sett den och det är ju en hälsingering så den kostade några hundra men till sist säger mamma till pappa att den är borta och pappa blir inte arg...och säger typ jaha :o och går sedan mot toan och säger inte undra på att du inte hitta den när redan jag har gjort det...på toalocket.. japp det är jag de, lägger ALLT på toalocket, tvättar händerna, torkar dem och sedan går jag :) har gjort så med mobilen förut xD heheheh oops långt inlägg men jag har inte gjort något inlägg alls idag så here you have, sen har det kommit et paket från H&M idag :D wiiiiiee ska duscha sen måste jag bara prova dem och lägga upp bilder..

Hoppas att det är sol imorgon så jag kan sola, bada och leva livet på SOMMARLOVET fast nu blir det utan min sötsara för hon är i stockholm och blir upptagen tills nästan fredag? tror jag och enligt yr.no så skulle det regna tills dess men det verkar klarna upp nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar