måndag 14 maj 2012

vill ha eget hus/lägenhet nu!!!

Skola idag, typ tråk bara fast ändå inte för jag har varit på toppenhumör idag! Bara några fattar varför eller kanske fler som har märkt det =) hahah oops avslöjar nästan för mycket nurå da...

"Levt livet, tagit det lugnt medan vinden har vinat" någonting jag nyss hittat på :D

Tänkte att saraklara skulle komma till mig efter hon hämtat datan men nejdå då började det blåsa istället och jävlas så då blev det att göra hk men det är kul fast ändå inte för jag bara läääängtar tills jag får inreda ett hus ALLDELES själv när jag blivit stor flicka ^^ hahah min kusin fick nästan en bebis idag men det var 6veckor för tidigt så han stanna kvar ett tag till :) längtar tills han också kommer. Bebisar är såååå mysiga och de luktar bebis och det luktar gott, iallafall så lägger jag mig med ett leende på läppar fast imorgon väntar matte nationella 100min och fotbollsträning efter skolan.. men det är INGA moln på himlen så det blir soligt imorgon. wiiiie<3

Hahaha bjuder på denna bild! jag är sååååhäääär seriös ihihih ^^
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar