tisdag 29 maj 2012

14 dagar kvar!

Skolan var kort idag och vi kollade på film på både SO:n och engelskan. So-filmen är det 5 min kvar av och filmen är asbra och sorlig. Grät för en man som man trodde var oskyldig men så var det inte, man blev så besviken på killen - Dead man walking. På engelskan så fanns det ingen engelska text så vi tittade utan text i typ en halvtimme och det var typ 10% engelska och 90% annat språk, sen till slut så fick vi ha svensk text och filmen är nog rätt så bra ändå fast min bänkkompis inte håller med och tycker att den suger - Slumdog millionare.
Fotboll VS Innebandy
och innebandy är lätt bäst!

Efter skolan fotbollsträning men tränaren kunde inte komma så vi hade Jennie som har spelat fotboll men tjejerna i laget är ju inte SERIÖSA!!! :/ jag orkar inte spela fotboll, det är inte kul men jag får beröm av Jennie att jag kan när jag kämpar..Jag vill spela INNEBANDY!!!! that makes me happy :)) Efter 6 kommer Emma, vi kollar igenom gamla bilder på hennes USBn och så jävla söt kompis hon har. Därefter bakar jag kladdkaka och vi snor TV klockan 20:00 för det är 90210 och käkar kladdkaka i första pausen sen nästa paus käkar vi bullar Emma tagit med också ;p hehe mums Shit vad jag älskar 90210, kärlek asså och nu är det bara kaos med alla hemligheter och är Raj död? :O :'(
Skulle vilja ha den som skolavslutningsklänningen men har redan köpt en :) hihi
Snart är det skolavslutning!!! :O Imorgon är det 2 veckor liksom, livet flyter på bra ändå =) hoppas gymnasiet blir bra :) Schema för dessa veckor som är kvar:

imorgon, Ons: Vanlig dag, 3 rätters middag på hk:n :)
Torsdag: vanlig dag tror jag
Fredag: samma här, vanligt
v23
Måndag: ledig, solidaritetsdag
Tisdag: bowla med elevrådet
Onsdag: Friidrottsdagen, 9:or klä ut sig
Torsdag: Ledig, nationaldagen
Fredag: städdag
v24
Måndag: Klassens dag
Tisdag: Quattro cup
Onsdag: skolavslutning 8:30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar