tisdag 22 maj 2012

:'(

Igår var jag hur glad som idag men denna dag har det varit helt tvärtom. Uscha varit en bra dag ändå på något sätt. Lektionerna har väl varit rätt så enkla idag också. Kort dag, fotbollsträning, SOL, plugga SO hemma, sen nu blir det en joggingrunda på 1km. Jag är ju ganska lat men när jag joggat denna runda känner jag mig riktigt duktig :D hihihi heeeeeeeeeeeeeeeej livet leker ofta ibland. 



Detta är ditt horoskop som stämmer kanske lite:
Öva vänlighet och osjälviskhet. Det är lätt att fastna på vad du vill och behöver, men din partner har också behov. Gör något utöver ...


Du kommer att känna dig lite knasig och upprörd idag. En vän eller kamrat kommer och hälsar på med skämt och gott humör. ...

Jag kan vara besviken på folk MEN jag vill inte vara ovän med dem heller så det är dem som får bestämma när det är alright liksom. Skulle jag få bestämma så skulle det vara bråk(om det nu behövs) sedan direkt efter kompisar och sedan det pinsamma "förlåt-stunden" som man virrar bort sig för att man säger förlåt för det man gjort och sedan för att det är så pinsamt att säga det till en sån nära vän och börjar man garva efteråt då så är man verkligen BÄSTA VÄNNER! <333333333333333333333333333333

Men du, du och jag förevigt no mather what!

I will love you
I will miss you
I will need you
I will forget you
But I will NEVER let you go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar