onsdag 16 maj 2012

KioskBelle ;)

Kommer till skolan så går man en lektion sen får man stå i kiosken med Jacob, så har diskat lite..

Sen så kom SSU och jag kan inte säga att jag rekomenderar det precis men vill man vara med så ska man gå med frivilligt, även fast man inte har pengar på mobilen men någon i SSU kan skicka sms för 20kr så man blir medlem och nej usch jag sa att jag inte vela vara med och försökte komma undan med att jag ska säga till mina kompisar så går jag med då också så slipper jag göra det nu(fast jag skulle ju inte gått med i huvudtaget-som jag heller inte gjort) hon var bara allmänt dryg för jag sa:
-jag tror jag inte jag vill vara med..
-Vad är problemen då? Sa hon med en snäll röst.
-Jag har inte tid och så..
-Man behöver inte vara aktiv, det räcker med att betala 20kr en gång om året och sedan får man 6 tidingar också.
-Men jag tror jag inte vill vara med
-Men vad är problemen då? Säger hon igen med samma mjuka,snälla röst.
-jag har inga pengar på mobilen så kan låna min kompis mobil sen.
-vänta så ska jag se vad jag kan göra...
Hon går iväg och Bitte "the hero" kommer alldeles innan hon går
-Bella du måste sopa nu
-vart ska jag sopa?
-Vart du vill, bara du slipper den där skiten xDDDD Så skön och tack för hjälpen<3

Allt är bara ett ungefär hur vi sa men det var typ så vi menade =) dryyg var hon! :)

Outfit Hårdrock!!!
Haha idag ser jag ut som en liten hårding, hell yeah!

Nu snart ska jag gå på sista lektionen och ikväll blir det mys hos Sara tror jag för det är långhelg nurå och jag ska väl kolla på Twilight med mina goá puddingar! Emme, Belle(jag) och Sessa(är tydligen en smeknamn för Sara enligt svenskanamn)
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar