onsdag 30 maj 2012

Frisyrer

Tjo
Skola idag, Emma stog i kiosken, hade kilarna på oss, eller ja jag hade typ ljusbrun och hon ljusbruna med leopardmönster, asfräna :) Trerätters middag på hk med underbara 9:2 och jag fick göra egen bea-sås och jag blandande på och tänker jag noggrant så kommer jag ihåg hur man gjorde =)

hehe yttifall någon annan vill smaka för jag är så stolt för jag fick beröm. Jag kan inte hantera beröm på ett riktigt bra sätt för jag rodnar om någon säger att jag gjort något bra ^^ hihi men nu när jag tänker efter så frågade jag Louise om vart gul lök fanns och jag fick en, la den på bordet och sedan låg den bara där och försvann...men jag hävde inte i den i bea:n hahaha tur för Elin som inte tycker om lök, inte jag heller xD hehehe först när jag smakade den var den bra, sen kände jag någon konstig smak sen smakade det faktiskt skapligt bra faktiskt :)

Emma följde med hem och vi har ätit kladdkaka sen kollat runt på en massa frisyrer med flätor åt alla håll och kanter typ och jag har gjort två olika sätt på henne, en runt huvudet som en krans sen flätat vanligt neråt och innan inbyggd. Därefter typ 3 stycken sidoflätor som vissa gör utomlands och kommer hem så det ser lite ut som de rakat sig på ena sidan av huvudet, men Emma gillade det iallafall så vi har bestämt att hon ska ha det på skolavslutningen och hon ska komma till mig klockan 5 på morgonen och sen så sa jag att jag skulle komma till skolan kvart över 7 men det vet jag inte om jag gör men kan ju försöka iallafall, så jag kan göra det på henne i skolan för hon måste ju duscha nu också :D ne just jah, skulle nog ta det efter idrotten imorgon, pjuuhh :D

Jag vet inte om jag ska säga sorry eller inte för att jag gör så långa inlägg men jag är jag och jag gör som jag vill med min blogg, if you read it or not is your decision not mine -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar