söndag 20 maj 2012

fotbollsträning

LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG!
Idag har man slöat en hel del men även tränat. Läste bok (tråkigt att läsa fast det måste göras för det är skolarbete) men boken jag läser lånar jag av Sara och hon gillade den så jag har nu läst ut den första boken..av 3 och kommer läsa dem andra frivilligt på fritiden.. den ni Anna Isabella Kristina Bergström läser böcker frivilligt det kan ni skriva upp att det är sällsynt :D hahah

Varit på fotbollsträning och vi var 8st av 16 tror jag 50% not good tycker jag då menmen.... Efter träningen så körde jag situps, pushups(armhävningar) och squats(vet egentligen vad det är utan hittade på vad jag skulle göra för det fanns som en app) Tycker armhävningarna börjar göra någon nytta nu :D hahaha nä skämta..eller gör jag? inte så jättestor skillnad men så jag är nöjd kanske =)

Ätit tårta också för mamma fyller år imorgon och mormor och morfar är ju här(de åker imorgon bitti) så vi firade henne idag fast kanske farmor och faster kommer imorgon.. men bara kanske.
Mamma köpte dessa(bilden) drycker? idag för det var någon rabbat(hur f*n stavas det om det inte är blomjordsgrej utan man drar bort x antal %) haha iallafall så jag jag testa dricka dem EFTER träningen för det stod att de .... jag kommer inte ihåg men någonting med muskler hehe aa men det är väl allt jag har att säga för denna kväll.

Nya byxor imorgon i skolan, har inte lagt upp bild på dem på bloggen men det kommer nog imorgon om jag inte pluggar för fullt :p onödig mening, men det är min blogg och JAG bestämmer vad som ska skrivas på den (: aja godnatt :*
you know I want you! :s



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar