torsdag 24 maj 2012

sportidiot som slappar och har det bra

överskriften talar men idag efter idrotten så åkte jag och Emma och bada sen efter skolan badade vi igen med Marre och sola tills Sara kom.. sen badade vi tror jag och sen drog vi och köpte mat och därefter till fotbollsträning. Emma och Marre låg och solade på våran träningen sen fick vi sluta tidigare för Jennie gjorde illa axeln så hon fick åka in på sjukan :/ efter träningen badade och solade vi också. Hoppas man blivit lite brun iallafall då B-) Sen var man tvungen åka hem och plugga SO :(((( svintrökigt för det är inlämning imorgon och jag pallar seriöst inge mer!!!! När jag kom hem tog jag en joggingrunda och styrketränade sen dusch och nu pluggar jag SO :) går ändå rätt så bra =)
Godnatt för denna dag då och tack alla fina, snygga, vackra, härliga, solbrända brudar för dagen!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar