måndag 21 maj 2012

dagens outfit

Dagens vill ha: SOL, SOMMAR, SOMMARLOV!
Dagens låt: Människa - Tarzan
Dagens planer: mata kaninerna, SO och tänka riktigt mycket..som om jag inte brukar göra de -.-'
Dagens saknad: Hann(a):orna<3
Dagens misslyckade: jag? :'(
Dagens drog: snygga killar @school
Dagens köp: Skål och mugg till mamma sen negerboll, cocosboll och dammsugare heter det för mig iaf ^^
Dagens humör: glad, fnissig, avundsjuk?
Dagens citat: "Trodde du han var mer biff än ........ ,Bella?" "ja tills nyss" :p
Dagens roligaste: Sara :)
Dagens skönaste: Jag och Sara! "oh, watch the boys down there Bella....HIIIIIIIIIDE!!!!"

 Så ser iallafall Sara ut när hon pustar ut efter att hon har skrattat :D asså bästa lunchrasten ever
seriöst prat + oseriöst också men fortfaranade bra, killar att titta på, skratta, kurragömma? ah en dag som man levde fullt ut och tog tillvara på tiden med dig min kära fina söta bästa vän!! =) <3
 Dagens outfit: grönblått/turkost linne - 99kr, vit kofta - ... , bEgie byxor - 245kr asmjuka och sköna är dem
Heeeey baaaaaaaaaaaabe!
_________________________________________________________________________________

Juste mamma fyller ju år idag också, GRAAAAAAAAAAAAATTIS! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar