tisdag 15 maj 2012

A Cinderella Story

Jao mattenationella idag då, kort dag så slapp man idrotten också för nationella. Sen efter skolan så vsr det fotbollsträning och skulle äta något innan.och det blev korv med mos medans de andra gick på Ica och sedan åkte de på fotbollen för jag blev bortglömd.. -.-''' hur kan man glömma bort en sån söt, pratsam, snäll och känslig tjej??? Hahaha nej skojja :D efter träningen så åkte jag till Sara och vi drog ut på en kort men lång joggingtur, vi upptäckte att stället vi kallar översvämningen inte var någon översvämning längre för lasbilar har fyllt igen med grus och de har hällt något bredvid vägen och bäcken som är typ vägrenen så stigen var borta och Sara blev helt förskräckt.. Så sött (^.^) tänk om någon skulle få bara titta på mig och Sara när vi är med varandra och har kul utan att vi visste något att de såg eller lyssnade så skulle de dö av skratt för vi har så ja hur ska jag säga det.. Speciella ämnen vi diskuterar och när vi garvar hela tiden.. Tänk en komediserie i smyg om oss.. Fast då skulle hela världen få reda på vad vi tänker "and that's no dream" :/ men det hade varit roligare om våra drömmar om det funnits en blommig sommaräng med enhörningar som vi ficl rida på xD HAHAH hade nog varit kul om jag tänker efter men jag bara skämtar..
Vi gick hem till Sara och åt sen ut i regnvädret och tillbaka till våran lilla secret place sen drog jag hem och kolla på 90210! Liam e såå snygg och därefter blev det att titta på A Cinderella Story, forever alone och såklart grinade man, he he känslig som jag är!
Aja godnatt,  dessa bilder e sååå sanna och Sara har testat the animalthing, i know that<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar