söndag 6 maj 2012

Planering på hög nivå

Gammalt inlägg men det funkade inte att lägga upp det när jag skulle :/

Tjaba! :D
Vaknade efter 9 imorse och fipplade med mobilen, somna om, drömde och sedan vid 11 så kom pappa in i mitt rum och säger att Jonathan-sötaste kusin är på hit så jag funderade på att kliva upp men började gamea det spelet som jag och Sara tävlar mot varandra på mobilen ;p hehe spelet är anonymt..

Spelade tills klockan blev runt 12 men ingen Jonathan syntes till. Klev upp, klädde på mig och rosta mackor. 20 minuter sedan bredde jag mackorna och åt dem, alldeles efter åt jag ugnspannkaka så tog pappa kikaren och kollade på typ en hök som satt i en gran bredvid uppfarten och precis då kommer Jonathan, haha så roligt ut :)

Jonathan har förklarat "temple run" för pappa så han ladda ner appen så Jonathan fick spela och han äger fan ut mig på de åh.. Hehe sen spelade han lite piano och nu är vi i brystiga och leker med bakugans och äter glass-spookies. Om 45 minuter så kanske jag åker till Mora och kollar på innebandy, vet inte om Coffe spelar men faster ska dit och Coffe är väl där redan kanske :o få se vad som händer för vill ju vara med minikusse<3

Följ mig ibergstrom @instagram så följer jag dig! ;D

Jonathan på kortet: rock'N roll xD
Så söt<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar