torsdag 17 maj 2012

twilight

Hej =)
Natten spenderas hos Sara med Emma & Marre också. Kollade på Twilight Eclipse sen New moon part 1. Sjukt bra filmer ;D Pratat en massa, lyssnat på musik, ätit glass och haft kul! :)
Skjutsade sedan hem Emma och åkte hem därefter och då var mormor och morfar hos oss. Mormor hade med sig Nannys shorts som var för små för mig men nu har hon sytt dit extra material så de sitter perfa :D
Det har åskat så jag inte har kunnat sitta vid datorn och redigera bilder och göra collage på en sida, rätt så bra sida ändå. Den är istället för picnik. R.I.P. picnik  :'(
Mamma poppade popcorn idag så hämta jag "sura popcorn" som är köpte på torgboden, nå busiga saker. Så jag la i dom i skålen och täckte över dem med lite vanliga popcorn och mormor fick ett och bara spottade ut dem och sa blääääh sen efter ett tag gjorde mamma likadant :D hahahaha höll på att dö när jag satt vid bordet men jag höll mig och berättade att det var jag som la i popcornen ;) hahahaha

Imorgon blir det att åka till Bollnäs på förmiddagen och förhoppningsvis köpa klänningen jag vill ha till skolavslutningen men den kanske är slutsåld :( därefter blir det ålyran kanske med ett litet gäng :)
Godnatt! <3

Marre, Emma, & Sara! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar