måndag 28 maj 2012

skön dag

Ja skola har man ju varit i idag och det var väl roligt.. eller? har pratat mycket skit XD hahah sjungit på skolavslutningslåtarna, planerat något med BÄÄÄSTA KLASSEN EVER! 9:2 :D Kollat på film på SO:n, tävlat på Ma, suddat på eng och målat på bilden :)

Efter skolan åkte man hem, kollade på filmen som Sara filmat i skolan som ingen hade märkt. Sara hade rast och hon snackade, filmade och skrattade med 9:2 ! =) skitkul vare så hon har många planer framöver, närå skoja ;) hahah Sen satte jag mig vid datorn.. men strax därefter drog vi till alfta och hämta syrran på fritids, till kusinerna och lämna kameran som Linda ska låna till sin beeebis som snart tänker komma :) Hos Coffe spelade vi innebandy ute, askul som vanligt, till slut körde vi "cup" 1 mot 1 i 2 min. haha Coffe vann :( förvånad? nej men kul hade vi för Coffe och Isak höll i min mobil när jag spelade mot Nanny, och Emma kunde ju inte låta bli att skriva så till slut ploppade det upp en mr. awesome eller nå som coffe undrade vem det var :) hahah jaru, you´ll never know (Y) Lite kul vare ju..
Resultaten:
Coffe-Nanny: 3-0 kanske
Isak-Coffe: 2-3
Coffe-Bella: 3-0 eller 3-1
Nanny-Isak: 0-2
Bella-Nanny: 4-0
Isak-Bella: don´t remember men jag vann.. tror jag :) hahah
 action!

 Coffe Score!!!
 Nanny stolt över sitt första/2 mål :)




Nä nu ska jag packa väskan tills imorgon, leta kläder jag ska ha på mig, sen tanka moppen och sedan gå och lägga mig :D bjuder på nån bild från "cupen" hahah :D GOD NATT! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar