torsdag 29 mars 2012

70års-PARTAJ

Skola imorgon och innan jag slutat måste jag åka och köra moppe på en manöverbana med Driver och så fort som möjligt därefter så ska familjen och jag åka till mormor och morfar för på fredag fyller morfar 70år!!! :D Vi ska sova hos min morbror för det verkade som det skulle bli "party" hos mormor och då skulle jag få vara bartender! wiiieehoo Sara vill du följa med? :p Nä men jag kom på nu att jag hör ju inte alltid vad  värmlänningarna säger och hur ska jag nu kunna höra vad de "beställer" på värmländska....och när de är fulla??? :O OMG hahaha jag brukar ju t.o.m fråga mormor och Hanna sjuttioelva gånger vad de säger, fast först säger jag mhm.. njaeaae va? hahahahahah wish me luck ! (Y)


Jag/Sara
Den som säger att ordet normalt är att man är duktig i skolan, kan mycket, är fin i kanten kan ju bara hålla käften för INGEN ÄR NORMAL !
Emma/Jag
Och vart jag vill komma med detta är att jag och mina bästa kompisar är ju inte så normala som ni kanske ser och det spelar ingen roll för mig för i mitt hjärta så är de, de bästa människor jag någonsin har träffat! <3
I LOVE YOU! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar