tisdag 27 mars 2012

Kääääjjjos(kaos)

Min dag i detaljer! :D haha
Ja tjo, idag har ju varit en jobbig men kort dag. Dagen började med att Sara ringer mig kvart över 7, då kliver jag upp och klär på mig, äter frukost, borstar tänderna. Väskan var packad sen dagen innan, skönt kan jag säga. Iallafall så flätar jag håret klär på mig och sätter på mig hjälmen och sätter i hörlurar så jag kan lyssna på musik på MOBILEN(då Sara kommer) sen går jag ut, vi åker till skolan medans vi lyssnar på musik i våra mobiler. Kommer till skolan, gör inte så mycket. Sara går på idrott jag stannar och går på lektion(eng), hämtar en laptop och skriver om en engelsk bok och fipplar minimalt med mobilen bakom dataskärmen så ingen ser, lektionen slut. Några + jag går rakt till mitt skåp, plockar ut mina saker ur skåpet sedan ner till kiosken och hämtar 2 plastskedar sen direkt till sporthallen och byter om sen vänder jag mig om och äter kladdkaka med blockchoklad(Emmas) och märker att mobilen är borta..tar inte med mig mobilen in i idrottssalen och lägger den i gula lådan, efter idrotten så tänker jag att det är Emma som har tagit den och inte sagt något så jag blir sur på henne(i onödan) sen är det NO och jag har inte min mobil och jag frågar en massa människor och skriver det t.o.m på kioskens TV hahah sen blir det lunch och vi springer runt omkring och letar frågar personer, ännu mera personer och sedan efter lunchen är det SO gör inte så mycket för har ju inte hittat den. Misstänker att det MÅSTE ha varit någon som har tagit den och Emma försöker få bort tanken ur mitt huvve att den är borta så den bara ligger hemma men jag lyssnade ju på musik till skolan.
Efter skolan så stannar Emma och Tina och de ringer och vi lyssnar efter vibrationer, Sara stack hem för hon skulle bort senare och vi fortsätter ringa samtidigt som vi snackar med några killar om de har sett den och då ger jag upp och inom 2 minuter skulle jag polisanmäla men när Emma slutat ringt så ringer SARA och Emmas min bara blir gladare och gladare, hon skriker, lyfter upp händerna i luften och sedan lägger de på och Emma säger: SARA HAR HITTAT DEN. Vart?:frågar jag Den låg i hennes väska; Emma jag bah: ooooohhh aaaaahh arg på Sara fast ändå inte på samma gång, vi åker och möter Sara så jag får den och då berättar hon att hon hörde en mobil ringa. Hennes tankar: det är min..nej mammas....nej men det är nog min... nä i jackan då..nä i väskan...JA (vet inte om det var hennes tanke men kanske: oj det är ju Bellas! XD hahahaha) TACK ALLA SOM HJÄLPTE TILL ATT LETA! <3

PS. jag hade 21 missade samtal hahah och Jennie hade ringt mest :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar