måndag 26 mars 2012

hjälp sökes!

 åååååååh vad jag hatar Facebook, bloggar och allt som har med inteernet att göra, fast asså inte alltid men nu i denna stund gör jag det för jag pluggar moppe på en hemsida och då eftersom jag behöver internet så kan jag ju logga in på facebook med mera och man fastnar ju fan de! oh titta nu bloggar jag också mitt uppe i allt ihopa :O någon som kan hjälpa mig med mitt facebook-beroende????? nås på isabella_bergstrom@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHAAHHA

men t.ex. jag har kollat igenom alla nya inlägg och så sen ser jag en av mina bästa vänner ha bytt profilbild och då kommer jag på att jag också skulle ju byta profilbild eftersom det är hon som är tjej-med-bästa-kameran så man har tagit en massa bilder i helgen och ska byta men orkar inte redigera bilden och sedan fixa det och tillslut glömmer man bort sig och blir påmind när någon, som Emma har bytt profilbild och då MÅSTE jag ju också göra det NU! det är vääääääldigt svårt att motstå men jag ska motstå att byta fb-bild och stänga alla flikar förutom den jag pluggar på OCH Anaginas videobloggar på youtube för hon har blivit min idol, asså hon, ja bah, nä hon är bara bäst och så jävla roligt. Hon pratar med olika dialekter och så det blir skitkul, önskar att jag också kunde prata så roligt jag med!<3 hehe ett videoklipp!
funkade inte att lägga ut videoklippet så länkar den bara :) här
ps. ska lägga ut videoklipp på mig och mina bästa kompisar när vi dansar enskilt och tsm :p maybe !
Ja detta är brudarna jag spenderade helgen med att ta en massa egokort och de kallas Chokladpudding och Vaniljpudding, från och med NU! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar