torsdag 15 mars 2012

Någon som brukar tävla med sina syskon?

Det brukar jag iallafall eftersom jag är äldst...och såklart pallar man inte att förlora så man kämpar för att vinna!  HAHAHAHA Bara för att "alla" tycker att jag är en sån dålig förlorare så ska jag berätta två "matcher" jag förlorat mot mina två syskon.
1. Jag kan berätta en som hände typ förrförra helgen och då körde jag och Nanny stå-mot-en-vägg-i-90-grader och jag klarade att stå ca 3min och 10sek och hon 5min.
2. Jag och Isak sitter i köket och jag fikar och håller på med mobilen och han sitter vid datorn bredvid och jag startar en låt(Mystery-Dead by april)kung-låt föresten, aa åsså säger Isak att jag ska stänga av låten men jag vill inte och gör det heller inte. Då startar han en låt på datorn och då höjer jag musiken och han desamma, min musik är lägre än hans så jag börjar sjunga och försöker överrösta hans musik så börjar han också sjunga så sitter vi så ett tag och den som stänger av musiken först förlorar men jag vela inte göra det och tänkte att jag "vann" om jag gick därifrån :) hahaha

Det roligaste blogginlägget ever, kommetera så jag vet att jag inte är onormal... fast det vet jag att alla i hela världen är :D


Isak, jag och Nanny<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar