tisdag 6 mars 2012

24 bilder

Lägger in bilder, några söta som jag hittade! :)
Sara & Bella forever! <3
 Gillar mitt hår och örhänge i spegeln :)
 shit va fin!!!! <3
Suddig men sååå söt och liten<3
Liten och söööööööt Emma<3
Lite mindre suddig men.. Kusse Olivia, jag & Syrran Nanny<3
 Hahahah jag tyckte det var skitkul att sminka mig så hemma, jag gick aldrig till skolan eller någon annanstans när jag var sminkad sådär! XD ahaha 2008 vilket år, bilden över och under texten är från de året 
Heheh brun var jag, blond slinga i "luggen" och mitt ansikte-vilken hy, vilken fin och underbar hy! 
Saknar dig verkligen, du gömmer dig bakom alla min fula fucking finnar.. Kan inte du krypa fram och visa hur fin du är? 
Och nej jag är inte knäpp! :D hahahah
Kommentera om ni vill att jag ska skriva 10 sanningar om mig själv!
Hihih mina mini-modeller 2008, vart tog fina Nora vägen.. Har inte sett henne på ett tag<3
 Anna, tremänning (:
 Ida, tremänning :D

Gulligt! <3
Timon & Pumba
Määän vilken liten pojk!<3
 Älghög blev det tillsists!
 Påväg till Bilmetro stugan i fjällen! Wilma ;)
 Coffe påväg för att klättra upp till trappan och jag kommer efterpå :D
 Nästan hela gänget! Halva Nanny, Wilma, Björn och Isak (Coffe saknas)
Wilma längst bort, Nanny, Coffe, Jag och Björn! 
Aldrig glömmer jag fiskedagarna i fjällen med er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar