måndag 12 mars 2012

<3

Hej :) Idag följde bästa Marre med mig hem och vi bakade "Banoffie pie", kan lägga upp receptet om ni kommenterar. Iallafall så var det skitgott, banan, choklad, kolasås, grädde, och nå kakor :D

Min COOLA kompis Marielle!<3

Iallafall så blir det inget videoinlägg för jag fick bara EN kommentar av min kompis :(
Vill bara säga att mig bästa kompis e bara så skön och bäääst<3 Älskar dig Sara! Kolla hennes videoinlägg --> här kan ju iallafall avslöja att hon svarade på frågor som hon fått av läsare och hahah du eeee så rolig!
Läsare: -Har du kille?
Sara: -Nä, ha!
hahahahah :p sötnöt!
Sen hennes drömjobb eller var det var att massera folk men inte gubbar </3 stackars gubbar<3 hehe
Sen så har vi känt varandra sen dagis eller jag visste iallafall vem hon var och då la hon in och kommentera att hon kanske var populär på dagis :pPppppPPppppPpPP HAHA vilket skämt, närå skojjjjjjjja ! Men jag har känt dig HELA MITT LIV känns det som och jag kommer aldrig att förlora dig heller<3
 Fiiiiiiina Sara!<3

Emma :'''''((( </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar