torsdag 15 mars 2012

Dagens

DAGENS VILL HA: magrutor, hahah närå men SOMMAR, SOL OCH MOPPE! :D
DAGENS KLÄDSEL: Svarta strumpbyxor, blått linne och en gul munkjacka
DAGENS FRISYR: snefläta
DAGENS LÅT: Call me maybe - Carly Rae Jepsen
DAGENS PLANER: toa, duscha och sova :)
DAGENS SAKNAD: släkten typ<3
DAGENS DUMMASTE: Isak
DAGENS MISSLYCKANDE: Emma som trodde hon packade ner koftan i tröjan i väskan efter idrotten, men när vi går till omklädningsrummet och letar efter hennes nyckel för den har hon tappat bort så hittar hon koftan och i koftan ligger nyckel!!! ^^ hahhaa
DAGENS DROG: Heta killar, hahah
DAGENS KÖP: inget, jag spar mina pengar! :D
DAGENS GODIS: Banoffie pie, cola-klubba och Calippo shots
DAGENS HUMÖR: tokglad, pigg och irriterad
DAGENS CITAT:  Jag måste t.o.m stå på knä för jag orkar inte göra armhävningar annars. A:- "haahahahahahahahahhaahhaah skämtar du eller äru sant?"
DAGENS ROLIGASTE: A, Sara, Kalle och typ min klass-9:2<3



Dagens outfit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar