måndag 5 mars 2012

Appar

Hej :)
Idag så har jag pluggat moppe, känner mig lite duktig för kurserna har ju inte ens börjat :D Sen har jag matat kaninerna men det var onödigt tråkig information.
Sara kom till mig vid 23 tror jag och vi har babblat och mest tagit bilder på oss och gjort om dem på "Aging Booth" så vi blev jättegamla och fula sen rakade vi av oss håret PÅ huvudet med hjälp av "Make Me Bald" ;) hahah skitkul hade vi åt dessa bilder ^^
Sen gick vi och tog lite kladdkaka av Isak och med tillstånd ;p heheh och drack lite blåbärssoda eller vad det heter och
nu har Sara lagt sig under mitt täcke, dragit på sig min sovmask och somnat! Så sött<3
__________________________________________________________________________________
Tror jag ska krypa ner under täcket med henne nu.. Brr det börjar bli lite kallt nu och mamma har skrikit att jag skulle sänka musiken(02:34 typ) men det har jag gjort men nu blir det att knäppa av lampan i taket, musiken och stänga av datorn. Min fläkt i datorn låter heeeeeeeeela tiden och är jättedryg så ska jag ha på låg musik hör jag mest fläkten :/ Aja godnatt! (^.^) <3

KOMMENTERA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar