måndag 2 april 2012

mini släktträff, haha

Ligger nu i min egna säng efter en helg i Värmland med mormor, morfar, Hanna, Stella, Teddy m. fl! <3

FREDAG: Morfar fyllde år, hihi När vi kom fram var det massa okända människor där som man inte kände igen som satt och fika, sov hos morbror Jörgen med hela familjen för det var bord överallt och soffan stog ute på altanen så där kunde jah inte sova ;) Blev väldigt trött tidigt (runt 22) har ingen aning varför men jag brukar aldrig vara trött innan jag lägger mig så då gick jag och la mig runt 00:00 =0
LÖRDAG: Vaknade upp hos Jörgen innan 8 och låg och halvsov och helt plötsligt drömmer jag att jag kollade på klockan på mobilen och den var 11:19, också var jag ju tvungen hjälpa till att fixa till hos mormor också men när jag vaknar på riktigt är klockan nästan halv 9 och man var hur trött som helst fast man lagt sig "tidigt" dan innan ;/ Åkte till mormor och fixa lite, gick till nya stora Ica i Östmark och köpte Spotify premium så jag lyssnar från mobilen just nu ;) Åkte och fixa i ordning oss själva hos Jörgen sen vid 5 till mormor och där var det mycket människor man inte sett på länge :) Vi åt och vi barn/ungdomar satt vid ett bord så jag, Hanna(mammas kusin) och Dennis(min tremänning) satt och diskutera gymnasie. När vi fikar klart börjar 5-åringarna bli bussugna så man busar med dom ett bra tag och roligt var det men när jag börjar vara för mycket med mina 5-åriga tremänningar Teddy och Stella så märks det på min 9-åriga kusin Olivia att hon blir lite avundsjuk ;) hihih så hon och syrran(som är lika gamla) jagar mig och Hanna och säger att vi är hästar, Oscar(5år, Olivias låssasbror/minlåssaskusin) är med då också och håller fast Hanna :)) hihi bilder på några sötisarna<3 redigerar inlägget imorgon kanske för det fattas nog en massa text nu :D
SÖNDAG: snacka och spela spel med Hanna. Hem vid 14 och kom hem halv 18. Gjorde middag-ungspannkaka med bacon, suttit vid datorn och har försökt pluggat till musikhistorieorovet som är imorgon men det går inge bra för filerna finns inte på datorn hemma ;@


Teddy & Estelle (Stella)

Maten vi åt!

Stella & Teddy, sååå söta<3

Stella & jag XC

-||-

Nöttårta :p

ja Spotify premium

Gräddtårta som jag dekorerat. Det är vindruvor allt som är ovanpå de ser mörkgröna ut ;)

Hanna<3

Nån tårta med creme fraice(stavas) äckligt

jag

Teddy & Stella, sötaste tremänningarna<33333

Så fiiiiiin kusin Olivia är! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar