tisdag 10 april 2012

wow, rekordtid x))

HEEEEEEJ IGEN
Har varit till Edsbyn och fixat glasögonen nu så de sitter som smäck :) haha 
Men när de hade fått tillbaka skruven och jag satte på mig dom så blev det jättetighta och det kändes som att de var för små men nu är de perfekt. Har väl vänt(vänjt stavas?) nu, känns bra iallafall att de är lagade...med en skruv, haha hade ju mörkgrön ståltråd där förut för jag råkade skruva ur skruven helt när jag skulle justera på bågen :D Köpte även ett par jeans-sandaler, med sån dära sak man har mellan stortån och pektån? Jag gillade dem iallafall - 99kr på någon skoaffär där.

Pluggar ju moppe så gjorde något slutprov nu på 70 frågor på 12 MINUTER, slå de ni! haha personrekord åtminstone. Det belönas med Fruktiga mentos :p

Jag sitter på min byrå med datan och pappa klagar på hur jag sitter och säger att sitter man sådär får man ju ont i fötterna, men jag tycker att desto konstigare man sitter desto varmare och skönare sitter man ;D Emma vet jag att hon håller med. På tala om Emma, jag sitter här på min byrå forever alone och saknar mina bästa kompisar som bortrest, ena är i norr, jag i mitten och den andra i söder.
Sara är i Ljusnedal med sin goa och mysiga släkt(fast det vet jag inte om hon tycker) över påsklovet, ända tills på söndag!!! Förra året var jag också med dit men i år hade jag ju inte tid :((
Emma är i Örebro och ska vara där till onsdag e.m. eller torsdag f.m. Hon är hos sin syrra och shoppar gärnet medan jag inte kan göra av med mina pengar, jag som så gärna vill nu när jag har sparat ihop så mycket så länge och har inte shoppat på flera månader och bara vill göra det nu. Borde jag inte kunna få det nu, när jag annars är jätterädd om pengarna och tycker att 200 för en skjorta,t-shirt whatever är för dyrt. :o
SAKNAR ER PUDDINGAR!<33333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar