lördag 28 april 2012

FREDag

 love you

hope you love me too

hey there sweet girl
                                          
Men vad besviken jag blir på bilden på Marre, suddig :@
finis ;**
 mitt hår är kaos! Marre<3
yeah michael jackson bby! 
planking? 
 näcken?
 hej snygging!!!
Marre söker bonde! :D 
Älskar dig Marielle Danielsson!<3
_________________________________________________________________________________

Nån som har något förslag på ny "hälsningsfras", hahah :D

Tog moppen till skolan idag och Sara efter sig :) Sen kommer man till skolan 5 minuter innan man börjar och vi har ju nationella prov och Emma har inte syntes till så ringer henne:
-jag kommer; Emma
-bra, vi börjar om 5 min..;jag
-aa, E
-vi har nationella prov i engelska, jag
-va, nä, oj j*vlar jag kommer!!
Hahahaha men hon kom iallafall innan vi hade börjat och vi skulle skriva om vad vi gillade för tvprogram eller om någon man tycker mycket om eller något man tycker om att göra.
Mina tankar:
Jag skriver om BFF Sara men nej hon kommer säkert inte skriva om mig.. men min kusins mamma Sara då hon är ju typ som en kompis, syrra, smakråd ja mycket bra iallafall. Nej min farbror han är ju så positiv jämt så jag skriver om honom. Skriver en massa saker om att han är nästan jämt positiv och annars är han väl lite småputt om jag "råka" vinna en ishockeymatch eller angeltävling :D hahah men han står jag väldigt nära, de närmaste i min släkt står jag väldigt nära också<3
Efter provet frågar jag Sara vad hon skrivit om (och är rädd att hon säger mitt namn)
Sara: dig<3
jag: neeeeeeeeeeej du får inte jag skrev inte om dig!!!! :'''''( Emma vem skrev du om???
Emma: dig och Sara<3
jag: FFFFFFMMMMMLLLLLL jag har ju inte skrivit om någon kompis alls utan min släkt! :'()
_________________________________________________________________________________
Efter skolan följde jag med Sara hem.
Sara: nu känns det som du är typ "poppis"(kom inte på vad hon sa riktigt men typ de ordet) Bella, både jag och Emma skriver om dig men du skriver om din släkt
Jag: (mina tankar: ja själviskt)

Jaja åt hos Sara sen när jag kommer hem får jag dumle glass, mm gott! tänkte redigera lite bilder och byta header kanske och sedan byta displayplast på mobilen också :) Sara klagar på att min skärm är alldeles fet och hennes blir det när jag tar på hennes skärm med, någon som kan svaret varför? :OOOOO

Lyssnar just nu på musik som man lyssnade på för ca 3 år sedan och tänker tillbaka på gamla och väldigt fina, roliga och bara toppen minnen, miss the time!</3
Låten jag lyssnade på för ca 3 år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar