tisdag 3 april 2012

crazzzzzzzzzzy

Ja jag pluggar på som fan och det känns faktiskt rätt så bra, allt jag läst hittils i moppeboken känns som jag förstår och kan... Fortsätta plugga är det bara att göra :D

Jag såg en fråga på mattefråga på facebook och då gick jag runt i familjen och frågade om de kunde den frågan men det var bara pappa som kunde den men ingen kunde förklara svaret. 50+50x0+1=? och svaret är 51 men hur fick man fram svaret och då iallfall jag fick det till 51 för man multiplicerar talen först och blablabla... Iallafall så kände jag mig smart och då sa jag till mamma: I fell so, vad heter smart på engelska?
inget svar från mamma sen hör man från ett annat rum, Isak: smart
hahah jag i feel so smart! XD hahah smart=smart och det var ju väldigt smart så då failade jag lite då istället :p hhaha tyckte jag var kul, men det är väl bara jag D:

Idag när jag gick hem så lyssnade jag på musik i hörlurar medans brorsan gick bredvid och jag sjöng högt också. Det var låten Mystery med Dead By April och jag sjöng låten sedan var den dära killen som  bara typ "sjunger på rockspråk" enligt mig iaf och då försökte jag härma han och Isak bara asgarvade konstant hela tiden och jag blev så glad när han skrattade, såg på hans läppar att han sa något också och det var säkert en massa skit och det var ju tur jag hade hörlurarna i så jag inte hörde vad han sa! :))
också kul i mina öron och det är MIN åsikt!

Mange bjuder spelas nu på min mobil och tänker tillbaka på nyår när man dansade, sjöng och skålade med mina bruds - Sara, Marielle & Emma<3 skitkul hade vi! :pppppppppppp

godnatt!

Nä bilden är inte normal och det är inte jag heller, jag pratar med Sara<3 i telefonen där för jag fick reda på att Emma blev tillsammans med söta Jonathan och då blev jag helt crazy har inte aning varför, med det var väl för hennes skull jag blev så glad! <3 PUUUUUUSS ÄLSKAR ER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar