fredag 6 april 2012

besök! :D

Heeeeeeeeeeeej :D

Man sov ju på golvet inatt då på en fårfäll(stavas) :) När man vakade så kollade man facebook och hur j*vla roligt det hade varit på Tranan igår! :@ Iallafall så pluggade man ett tag tills Jonathan, Putte & Sara och farmor kom. Då blev det fika, busa, plocka fram studsmattan och hoppa, vi avslutade med att måla påskägg! :D hihih gulliga påskägg blev det ;) När de satt i bilen och var på väg att åka så spelades Rihannas remix låt S&M med Britneys Spears och då satte Jonathan på sig sina gröna brillor och sjöng: I like it, I like it x10 typ! =) skitsöööööött<3 föresten så har den 4-åriga krabaten en väldigt bra musiksmak :) Ulrik Munther gillades stark idag, Jonathan sa att jag skulle spela den flera gånger om :p sen gillar han Eric Saade också :)) hehehee sen när de åkte så började jag lägga in kläder i garderoben och då kommer Pär och Anita(pappas kusin) :) Jag fick en påse kläder av Sara, min tremänning :p hittade en mörkblå tubtopp som jag gillar (Y) Men det är bara att plugga vidare nu, tycker så synd om min kompis Sara som har så tråkigt och jag kan inte göra något åt saken och vara med henne :'( kommer säkert inte kunna vara med någon på lovet! >.<
Älskar dig sötaste Jonathan! <3333333
DAGENS VILL HA: ett riktigt chill-lov med shopping, party och kompisar!<3
DAGENS KLÄDSEL: Min vita fejk-onepiece med svart text-LOVE TO LIVE
DAGENS FRISYR: Uppsatt i tofs eller hårklämma
DAGENS LÅT: S&M-Rihanna, Britney Spears (aa gammal but still good)
DAGENS PLANER: plugga -.-'
DAGENS SAKNADE: Den andra pluggaren till kusin, Coffe! <3
DAGENS MISSLYCKADE: pappa som knappt kan gå för han har så ont i ryggen
DAGENS DROG: datorn >:(
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS GODIS: Chokladsås på glassen !
DAGENS HUMÖR: lite deppig och ändå glad och pigg
DAGENS CITAT: Va fint du målar Bella; sa Jonathan ^^ haha självförtroende stärkt =}
DAGENS ROLIGASTE: gofisen Jonathan ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar