torsdag 28 juni 2012

tänker jag för mycket?


Kollade tidigare på de två senaste 90210 programmen med Sara och det är totalkaos... jag har ju en bra version i mitt huvve och jag tycker det ska vara så i avsnitten med men ska jag skriva ett manus eller vad det heter så blir det nog inte bra men nu kan jag lägga in detaljer i serien så det blir bra.. och förstås lägger jag in dom i min hjärna på något sätt! :DD ahahahah nu ska jag läsa detta inlägg om några veckor och försöka förstå själv vad jag menade för förut när jag läste ett jättegammalt och nytt inlägg så fattade jag nada :o hm... men allt funkar ju i mitt huvve :ooooooo händer det er någon gång? =}

Lyssnar just nu sönder på Dynazty.... så jäkla bra, har hört denna låt förut men idag la jag märke till vad de sjöng i texten och ja seems good :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar