torsdag 28 juni 2012

Ett barns dröm...

När jag var liten ville jag vara som Shakira, Nicole Scherzinger(PCD) och Sugababes.
Hehehe jag ville vara lika snygg, långt hår, kunna dansa och sjunga likadant.. japp det var min dröm! :)
Shakira-magdansa och sjunga och se ut som henne! =)
Den lyssnade jag jämt på när jag var liten och sjöng till på singstar! Pussy cat dolls var en av mina favoriter och bredvid mig så dansade sötaste Emma J som jag inte längre är med :(
Kolla hennes frilla, hon är ju snygg no matter vilken frisyr hon har hahaha Sara gjorde för ett tag sen en längre "svans" av mitt hår fast ja det blev lite coolt men Nicoles är ju till och med snygg.. det är min åsikt idag men när jag var liten ville jag typ lika som Shakira, kunna dansa lika snygg, se ut som Nicole och sjunga som henne också! ^^ jag bara älskade henne avgudade henne typ! likaså shakira.. beyonce också, har hittat ett filmklipp när jag dansar till någon låt som går "to the left to the left, everytings gone back to the left" typ :p
denna låt var det, önskade jag kunde visa videon men den var ändå utan ljud för man kunde inte spela in ljud på min kamera :o och jag skulle vilja ha bilden på mig med det "förlängda" håret som lite liknar Nicoles :)
Sugababes - när jag var liten så sjöng jag, Saga och Tina till denna låt och då var Saga den mörkhyade, Tina den blonda och jag den andra :) skitkul hade vi.. så bra låt fortfarande :D

Hehehe hoppas ni gillar mina inlägg nu också då :) heheh inläggsbomber idag då >:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar