lördag 30 juni 2012

lyssnar på musik

Vaknade vid 11 sen har jag ätit frukost, lyssnat på en massa låtar, bl.a från mitt inlägg: Ett barns dröm... och dem dansar ju asbra :) jag vill verkligen kunna dansa bra och hitta på egna danssteg typ som dem dära :o
Miley Cyrus lyssnar jag just nu på men tänker inte på vad hon sjunger fast jag sjunger med i texten själv..åtminstonde försöker för jag kan verkligen inte lyssna på en låt och inte sjunga med. Även om den är ny så kan jag sjunga refrängen sen "vet jag" vad som kommer härnäst en liten bit bara =)

Hade tänkt följa med och hämta Nanny på laviken men sen så skulle pappa till hans kusin och fixa någonting men jag tacka nej till att följa med pappa och nu verkar det som att jag ska åka till Sara om ett tag och sen ska vi kolla på fotboll - Alfta vs Långhed xD heheh heja långhed? ;) men först ska jag äta nu sen duscha :p hörs =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar